עמוד הביתשירותיםייעוץDesign & Customer Experience

Design & Customer Experience

 


תחום ה- Customer Experience עוסק במימדי חווית הלקוח אשר בעזרת ניתוח ופיצוח שלהם מסייעים לארגונים לפתור בעיות שקשורות ל״אנשים״. מטרתנו היא לעצב ולשפר את מערכות היחסים בין אנשים וארגונים. אנחנו מתמחים בפיתוח ועיצוב אסטרטגיות, מוצרים ושירותים הנותנים מענה לצרכים העסקיים של הארגון ולצרכים ורצונות של הצרכנים והלקוחות.

 
 
   1. Voice of Customer
 
  • מחקרים אתנוגרפיים
  • מחקרי השראה ומגמות
  • מיפוי מסעות לקוח קיימים
  • פיתוח פרסונות
  • ביצוע וניתוח סקרים
 
2. Customer Journey
  • עיצוב מסעות לקוח חדשים (Service Design)
  • עיצוב נקודות מגע
  • Service Blueprinting
  • Experience Lab – Prototyping מעבדת סימולציות לאינטראקציות מול לקוחות ומשתמשים


     3. CX Capabilities

  • בנית יכולות ויחידות חדשנות וחווית לקוח – הקמה, העברת ידע, תהליכי עבודה וכלים
  • עיצוב ובניה של תהליכים פנימיים